Monday, June 27, 2011

Treasure of The Earth

Mode: I am hungry but i can't eat coz i need to be slimmer


Salam sayang my gojes2 semua...muah muah..kasi kiss pada semua..


Okeh ni kira entry bersawang. Sebab lama tak update and op coz barang yang nak diperkenalkan ni pun dah lama nak masuk blog tapi x kesampaian disebabkan hal-hal yang tidak dapat dielakkan.





Jeng...jeng...jeng...............dipersilakan.. projek mengumpul Mr and Mrs De la Rossa yang terkini...



Ni kira projek bersama yer. Aku agree nak mengumpul this sebab aku suka sangat pada infos yang ada dalam magazine plus dapat mineral2 and stones hanya pada harga Rm19.90 bagi setiap issue.

Nanti aku bayangkan junior2 de La Rossa bersemangat nak belajar this secara live and one of them might turn out to be En Geologist yang kaya raya. Bagus tak niat aku?? Hahahaha.......



Okeh..here is close up view to what inside the file (close up le sangatt)


Hello sexy stones... cun dak bekas dia?..siap dapat magnifying glass...

Mostly aku beli mendalah ni kat Popular Book Store. Dulu aku ada perasan kat kedai magazine pun ada....skrang dah tak banyak. Sekarang dah ada 4 batu iaitu Rose Quartz, Amethyst, Pyrite and Tiger eye. And if subscribe lagi best kot..dapat macam2..aku tak hengat mende apa tapi one of the item adalah metal detector (ini sangat marbeles.



Untuk dapat maklumat lanjut....klik SINI


SO if sape2 berminat, meh la join iols mengumpul mendalah ini. Bagi iols...sangat berbaloi2...




Coming soon.... more Mr Alfonso's collectibles.


1 comment:

  1. wah,..ari2 pon i ada nmpk kat book store. nk bli tp mls...tgk ni cam best lak nk bli gak!

    ReplyDelete