Sunday, June 12, 2011

Transformers Mania!!

Mode: Bermalas-malasan di hari Ahad


Hi yallll....

Hari ni chek nak bercerita pasal kegilaan encik alfonso terhadap menatang bernama Transformer ittew. Tambah-tambah kemaniaman kemaniaannyer menjadi semakin hawt berikutan akan terkeluarnya movie terbaru Transformers: Dark of The Moon pada bulan hadapan.Penat aku teman dia pegi Toys'rus sana sini sinun sebab nak melayan dia mencari rare item tu.

Encik Alfonso ni memang ai dah sedia maklum ada collection figura-figura Transformer . Awal-awal lagi dia dah maklum yang dia memang suka kumpul-kumpul benda alah. Cumanye, aku ingat, siyes aku ingat dia kumpul just beberapa ketoi sahaja. Tapi.... uols..... tgk ni ha.....


Ni bala tentera kat rak .... rimas derang semua ni dok berimpit kat situ

Ni plak kat tepi rak, atas lantai..yang dalam kotak pun ada(ni kira macam investment kot..)

Lani.... atas katil pun dia dah naik....

Ni plak kelompok hieraki teratas..tgk si Optimus tu..syok nyer dok kat takhta(gambar ni x cun sebab aku dok curi2 snap..haha)

Siyes aku terkejut beruk bila masuk umah lepas kawin, sebab sebilik collection mainan dia. Tu ai tak masukkan lagi segala kapal2 Star Wars dia. Memang aku OMG! OMG! JA tau. Kalau dia belikan aku baju ker, emas ker..lagi best dari mendalah nie...huhuhu (dasar perempuan material!!..haha)

Owh... so terjadilah kisah semalam. Si En Alfonso beria-ia mengajak aku and family adik ipar pegi One Utama nak tengok Transformers showcase. Ni la apa yang ada kat sana...



En Camaro yang katanyer hanya ada 2 buah kat Malaysia ini (Jejai and Tengku Mahkota Pahang)

Bapak segala Optimus Prime


And Op Kos.... all the figuras yang membuatkan En Alfonso ilang semasa di tempat kejadian sebab kusyuk berkenalan dengan mentang ni sambil memasang hajat untuk memilikinya,.....


Ai tengah hot sebenarnya dengan mendalah ramai2 nie... pagi tadi penat je aku mengarahkan bebudak ni tolong aku kemas umah...tapi masing2 duduk kemas jer kat tempat masing2... Last2 aku ja yang dok mengemas.... Cissss korang... siap!!!!!!!!

4 comments:

  1. tu diaaaaaa..dah keluaq khazanah warisan beng2..chaiyok2..ai menyokong penuh usaha murni beng2..nanti peturun ghete pada anak2 yer..kalau tak dapat boy meh sedekah kat my boyzzzz..kikiki..

    ReplyDelete
  2. haha... nak kasi anak pun dia kata no no.... kedekut r dia tu

    ReplyDelete
  3. kakwa..i dah tekan u punya iklan...hahahhahahhahahahhahahha

    ReplyDelete