Wednesday, June 22, 2011

Aku yang Merajuk

Mode: Ngantuk di siang hari

Hi yalll... lama x bersiaran....aku maleh sebenarnya...

Hari ni aku tersedar rajuk aku tu akan memusnahkan kehidupan aku..apa merajuk?? Sapa yang merajuk?....... erm.. ai la uols yang merajuk tu...


Aaaa.... aku bukan merajuk kat En Alfonso yer tuang2 dan puang..aku merajuk dengan parking kat tempat keje yang teruk sampai aku dah putus asa nak basuh keta.


En Alfonso siap belikan pakej wash +wax+polish semua ada..tapi aku asyik menolak sebab aku cakap xde maknanyer nak basuh keta...pegi keja esok mesti buruk balik....

Memang buruk le rupa keta aku tu... macam kereta salut debu....cuma x goreng ja lagi... sungguh huduh...dah le kaler gelap...lagi la nampak menonjol dedebu itu...tapi keadaan ni xde la menusuk jiwa aku...cuma bila windscreen pun dah penuh debu...terus aku rasa malu sepanjang perjalan balik tadi.... aku rasa muka aku panas semacam..sebab malu..... ha tengok ni...

Ni dari dalam keta...ekau nampak itu garisan2 debu2 suci



Ni pemandangan secara besar-besaran..x nampak sangat tapi percayalah debu ni tebal mengalahkan orang keja kat site pembinaan...x caya??


Ni close up......cantik dak keta ai pakai bedak??



So disebabkan aku dah terasa malu dengan keta ni.... maka dengan itu... Ai akan begging En Alfonso untuk bawa keta ni pegi shower......haruss dan wajib...

Seronok la En Alfonso pas ni...mesti dia akan cakap... "Kan dah cakap...degilll..."


Eleh..... AAK?

1 comment: