Monday, June 6, 2011

Setahun Sudahhhh..

MOde: Segar-bugar lepas bersiram


Dulu, tahun lepas me and Mr. Alfonso dah selamat diijab kabul di Aloq Setaq, Kedah. Setahun yang lalu tu terasa macam tak setahun....giler cepat masa berlalu...dah tua setahun.


Kurus oo jejari ai masa nie.......ketika itu ja...sekarang dah tak lagi...huhuhu....


Okeh sesi bagi ucapan... dipersilakan Puan Anjelina de La Rossa....Kepada Encik Alfonso Dela Rossa, sesungguhnya saya sangat terharu kerana awak sanggup menerima saya seadanya.

Bila saya jadi Azizah, Stephanie dan Reena awak tetap layan saya dan turut serta mengwengkan keadaan. Saya sangat terharu tau...

Saya tahu saya ganas, kadang-kala moody dan sengal. Saya cuba untuk jadi wanita normal. Tapi nanti saya boring gak.

Tengkiu sebab tetap kata saya gojes bila saya x sikat rambut, x mandi dan segalanya x cumel.

Tengkiu sebab selalu beli latest DVD Grey's Anatomy walaupun macam saya je minat cerita tu.

Tengkiu sebab selalu benarkan saya pow gaji anda walaupun x banyak. Macam2 lagi la...

Tengkiu pawar rooot.... tengkiu...

Semoga anda terus maintain baik dan hengsem begini:








Yang Bener2 Belaka,


5 comments:

  1. cis!!!!tertipu mak....tapi kena la wawa pic brat dengan gambo bing-bing.....:P

    ReplyDelete
  2. heheh mslhnye kecik bebeno gambo part muke tu

    ReplyDelete
  3. bior kecik..kang susah nak jaga bila org tau beng2 mcm brad pit... haha...

    ReplyDelete
  4. supermomma...... saper wawa tu?.... hahah.... brad hokeh...bukan brat... lain tu....

    ReplyDelete
  5. e'ehhh supermomma..
    meh ler add kiter pulak..hehehe..

    btw wa & beng2..happy 1st wed anniversary..may Allah bless both of you..cinta hingga ke hujung nyawa..aminnnn..walaupun piccas bukan original tapi jari jemarimu itu tetapku kenal..tak abis2 ngan si juling tu.. :p

    ReplyDelete