Monday, June 13, 2011

Morttippp II

Mode: Sengal, konpius dan kenyang..


Salam Isnin... hehe..

Okeh.. sungguh ai terasa nak membebel ni.... Ai sungguh rasa penat dan keciwa bila tengok Nora Elena... harini adalah episod gila2 mendebar bila we ols semua bersemangat nak tengok apa yang akan jadi pada Seth Tan apabila dia terkantoi telah mendajalkan Nora di masa lampau. Tapikan.. adakah anda menonton dan fikir macam ni:

'Wah..nebes..nebes... apa yang Seth Tan tu nak jawab nanti...'


ataupun




'Huhu..cian Elena... dah le preggy... time ni la nk terkantoi...cerita ni sungguh logik dah menyentuh perasaan ku...'(sambil lap2 mata yang berayaq tu)

Siyes...korang pikir macam nie....??


Siyesss????? Ko biar benarrr???


Ai rasa macam nak jadi pengarah je untuk episod arini ni.....okeh...krew sila siap kan kerusi saya




Okeh tengkiuss...kita mula dengan herot kita dulu.... Seth Tan ooooii...kau dulu...

1. Ko dah tau kantoi sebab buat jahat macam tu...jangan buat muka tercengat and macam x berapa menyesal tu.... ko buat muka sedih gila2... sebab fes kau dah buat salah besar kat orang yang kau sayang...and seken possibility ko ditinggalkan oleh Nora Elena yang super gojes tu saaaaangaaatlerr tinggi. Sila pastikan ekspressi muka anda realistik hokeh.

2. Aku tau le cerita ni ikut novel (aku tak baca pun) tapi bila kau dapat tau Nora tu dan preggy muka kau macam hampeh ja. Macam sama je ekspressi masa kau kantoi ka, sedih ka... X reti ka? Pi kelas dulu....jangan buat aku putus selera hokeh.

3. Boley tak kau pecat je Si Evonne tu? Kau x pening ke dia dok pot pet sana sini situ tak abis2? Pecat je la...aku restu weh... banyak lagi PA yang reliable kat muka bumi ni yang kau boleh hire. Eh silap..aku pun boleh fire dia... pas ni aku carikan PA yang botak dan boroi tapi sangat berdedikasi... Idakla dia sebuk2 nak jaga tepi kain kau and feeling2 tangkap cintan...

Faham??...Kalau faham ko boleh masuk bilik mekap tu and renungkan lakonan kau tu...nanti bila kita shoot aku mau kasi drama gegar punya..




Hah... Nora Elena... kau punya turn plak...Listen to me..

1. Nora...nora..nora... kau kan sangat marah dengan kisah silam kau tu... nape bila kau dapat tau ,ko macam nangis lite2 je?? Ni cerita melayu beb, kasi gegar sikit aksi tu.. Nak amik pinggan, mangkuk and pisau ni.. bila aku kata 'Actionn!', kau kasi baling barang2 tu kat Seth Tan...

2. Boleh tak aku nak delete ja scene kau cakap 'OMG, dia penah nak bagitau dulu..'. Oh My.. Just cut the crap. Dia nak bg tau ke, xnak ke...dia salah hokeh.... Aku bet Shahrizat Jalil pun rolled her eyes tadi (Dia tengok ker??)

3. Siyes ko kena pegi kelas menangis dulu..... ke kau nak bawang???


Okeh..kau pun aku hantar dulu masuk bilik mekap tu... marah betoi aku tengok performance korang nie.....


Argghhh...aku bleh dulu pi nak kasi tenang kapla ni....



Chow!!!...chowder.!!






1 comment: