Tuesday, June 21, 2011

The Proposal

Entry ni sebenarnya patut keluar semalam.....harap maklum

Mode: Minum petang bersama milo sejuksss and kepok lekor shedapp


Hellu kengkawan sekalian alam.....


Okeh, yesterday aku dok menengok Blog Serius untuk mengisi keborinan yang melanda. Maka aku pun tertengok vid yang sangat marbeles di sana. Ha... ko tengok dulu video ni....



Lomantik tak? Best tak? Aku suker giler la part awal2 masa diorang dancing2 tu. Siap meleleh ayaq mata sebab terharu walaupun bukan aku yang diraikan dalam video tu. Then aku terfikir, adakah En Alfonso pernah terfikir untuk buat something similar buat aku yang disayanginya itu (aku konpiden kan..)?? Kalau dia pernah berniat pun aku dah terharu, apatah lagi kalau dia buat betoi2. Sebabnya..aku suka dancing2. Owh..dia ada dancing2 untuk aku..tapi stai sama ja..belly dancing je manjang. Xde variety.

Dulu aku bercita2 nak compete So You think You Can Dance Malaysia? tapi time tu aku strugling nak memulakan hidup (haha..). Then aku pernah berhasrat nak bertanding dalam Showdown..tapi sampai sekarang aku xdapat nak form crew. X cukup korum. Sebab tu la aku dok terkinja-kinda x kira mana jua aku berada.

Okeh, berbalik pada video tu, aku rasa la kan... best kalau dia buat sampai bertunang jer...tang kawin tu relek la dulu. Kalau aku jadik pompuan tu aku cakap tanak kawin lagi sebab:

1. Aku nak plan yang grand (aku assume diorang ni kaya kot).
2. Since badan tu berisi, aku plan nak kuruskan badan dulu..so that masa gambaq kawin cun jer manjang.
3. Kawin ad hoc cam tu, baju xleh pilih yang lawa2. x best.

Kita ni orang Melayu yang kaya adat resam ni, xleh la nak buat cenggini sangat. Kang mak bapak pelangkung kepala...huhuhu....tapi..berangan dibenarkan.


So kengkawan, if your life leh buat ala2 musical and dancing2 gini...macamana suasana yang anda gambarkan? Ha..sila participate untuk jawab.....jangan baca2 ja.....

1 comment: