Saturday, June 18, 2011

Ketawa Penawar Duka

Mode: Hidup ini indah tapi saya malas nak berkemas


Semalam (yesterday), Iols mengalami jiwa kacau + sakit uterus (dengan contraction selang seminit..haha) yang sangat teruk. Bangun pagi dah rasa blues semacam. Padahal semalam jumahat kan... Bukan Isnin pun.

Semua perasaan ada, nak nangis, nak ponteng keja, nak nak semua yang x elok la... Memang mood hancur sebab gangguan hormon. Iols ni kalau xde gangguan ni setiap bulan tak sah okeh. Datang awal and lambat ja....

Bayangkanlah macamana En Alfonso tu mengharungi semua ni sepanjang hampir 4 tahun dia kenal Iols. Dialah mangsa terVIP kalau aku kena gangguan hormon. Orang lain tak rasa sangat kot. Haha.. tapi dia sabar weh... Ni nasib dia takde.. tu pun dah kena sipi2....(Maybe sebab tu Allah jodohkan aku dengan insan penyabar super maksima ni...)

So, disebabkan aku nak menghappykan hati lara and jiwa kacau, semalam aku gigih menunggu video Maharaja Lawak yang latest..sampai lewat pagi. So aku bangun pagi pun dah nak tengahari. Erm... sekali sekala.... Okeh kawan2, layan lah vid peberet maharaja lawak semalam..


Sila klik link ni yer..tried to upload the vids but unfotunately there were some errors...so disebabkan malas nak try and try lagi ni je effort aku yang sangat tabah ni

Terbaek malam semala..

1. Sepah - Ni paling kelakar... aku gelak tak hengat......

2. Jozan - Aku sangat suka kalau si Johan ni impersonate orang..

3. Jozan - Haha...'1 Malaysia tahu Linda putus dengan Fahrin'...

Okeh Mak Jemmahs semua.... Iols nak sambung berkemas.... muah muah..


Okeh...fine...minus the kid and the cat..I'm alone at the house..


ADIOS


2 comments:

  1. assalam..
    standard ler tu dik..sape yg sokmo happy..kadang2 jiwa kacau gak..cuma ai kdg2 tak pandai nak tunjuk..jiwa lara dalam hati siapa yg tau..apapun stay cun!.. ;-)

    ReplyDelete
  2. K.Yatt..selalunya memang leh sembunyik2 lg monthly jiwa kacau tu..tp this time mmg horror....macam2 rasa ada...... Beng2 dah balik..so dah ok banyak dah nie..hehe

    ReplyDelete