Thursday, May 26, 2011

Tetiba Sakit

Smalam adalah malam yang sangat2 tak best. Ai kena diarrhoea terburuk dalam sejarah kehidupan ni. Dalam jam 10.00 mlm lebey, perut dah start pedih-pedih. Time ni tengah syok melayan Showdown 2011 kat 8TV.

Tak lama pastu, aku keja ulang-alik pegi toilet. Nak membuang tu bukan isu yang besar sangat. Tp perut ni memulas semacam hokeh. Aku siap nangis2 sebab sakit gila. Siap menggigil sebab sakit sangat dan rasa sejuk melampau. Sah..kena food poisoning.

Aku tertidur pun around 4am. Then at 5.50am terjaga sebab Ke$ha gerak bagun untuk nak pegi keje. Hokeh, cuba bangun...tapi bagun nak buat pelaburan mengejut lagi. Tak boleh jadi.

Trus antar mesej kat bos n kawan2 untk maklumkan ai EL arini. Huhuhu.... no other option. Nak bagun pegi klinik pun x larat apatah lagi nak keje. Sungguh malang. Encik Alfonso pun dok risau jauh nun di Tengganu sana. Dia siap suruh aku cuti gak esok...tp tak mau weh. Sayang cuti ...huhuhu





Persoalannya.....adakah sutun pojaan ku tu yang menyebabkan masalah ini terjadi? Aku dah fobia nak makan sutun hokeh. Siyes....

Say no to Sutun!!
Gambar ihsan hasil dari Yahoo! image





On the bright sight, perutku slim sedikit...

3 comments:

  1. patot la sakit perut...masak sutun sendiri eh???
    wahahhahahahahha
    ke sbenarnya ayat2 diatas 2 propa je..sebenarnya suhu turun menjunam2 kan?????

    ReplyDelete
  2. x sexy tau KB... suhu naik adela... lgpun pasangan bergu xde..so xde point hokeh...

    ReplyDelete
  3. n3 baru plzzzz..asyik si sutun ni ajer..kikiki..

    ReplyDelete