Saturday, May 21, 2011

A New Begining

Currently watching: Hindi movie kat TV3 which i don't pay attention at all


Assalamualaikum...

Selepas sekian lama, aku yang tengah kebosanan ni decide to start blogging again. Yeah...i used to blog my life before....lama la.... aku pun sampai terlupa yang aku ada blog until recently aku terserempak balik dengan link to my old blog. So..what happen to my old blog ittew?.. Hmm..bila aku review balik the old blog..aku x rasa nak share lagi blog tu since aku dah start berchapter-chapter baru dalam life aku..so macam tak releven nak campur aduk dengan kisah baru. Tak sedap. So..estong saja blog lama.. Buhbye zaman alien aku... hahaha...

Jadi, memandangkan ini adalah entry pertama aku. Maka aku tak nak bersusah payah nak melalut sana sini. Aku nak make-up dulu, then baru aku nak bergedik2 di sini.

I won't be active updating my blog since this will be my agenda when my husband not around. Kalau dia outstation baru terupdate kot this blog.


Hokeh.... jumpa lagi uolsss....

6 comments:

  1. assalam..
    yuhuuuuuu wawa..akak baru perasan ada 2 alien di blog akak tadi...kikiki..welcome on board!!...

    ReplyDelete
  2. w'slm ;)

    comey dak alien gorjes itteww??

    ReplyDelete
  3. babe.... keep up d good work ;-p
    sile nyanyi: i will follow uuuuuu.... ;-p
    -xylonite @ goten

    ReplyDelete
  4. yeay....hani gojes dah join ....tengkiu

    ReplyDelete