Tuesday, July 26, 2011

Hari Ini Hari Selasa

Mode: Dugong terdampar selepas berbuka


(Sila baca ala2 Farid Esmet)
Salam Hari Selasa..

Saya sebenarnya agak lost tract hari2 dalam minggu sejak dua menjak ini. Yang saya sedar hanya jika hari Jumaat muncul sebab itulah hari yang saya sentiasa nantikan..

Ya..hari ini baru hari Selasa tetapi agenda untuk hari Jumaat telah saya lengkap senaraikan sedangkan agenda esok saya boleh pura2 lupakan.....

(dah..dah.... baca macam biasa ja)

Siyes aku sangat tak alert pasai hari sekarang ni..apatah lagi tarikh...selalu aku dok tanya,

Hari ni hari apa ek? Berapa hari bulan..?

Kalau aku dok tanya maknenyer aku gigih dok search klendar kat PC ataupun henpon.




Tapi......magiknyer..aku selalu dapat hidu lagi berapa hari lagi nak hari Jumaat...wangi jer baunyerrr......hahaha



Sebenarnya ada satu hari lagi aku leh bau..tapi bau tak best...iaitu hari Isnin..

Kalau nak sampai jer hari Isnin...malam tu mesti aku takleh tido, mimpi yang ntah haper, serba tak kena....


soalannyer....




soalannyerrr....





















Lagi berapa tahun lagi kene kerja??????











Wow...... Terpanjat Boboi.....
















29 tahun lagi.......
(logik tak kalau nak count down??)




s e t e r e s....


kawan2 ampunkan aku kalau aku asyik dok shuffling kat opis...aku tensen sebenarnya....








No comments:

Post a Comment