Wednesday, July 6, 2011

Bila Tak Sehattt

Mode: Dok ulang check suhu badan sebab suka dengar bunyi alarm warning termometer

Salam semua

Hari ni..dan semalam aku memang tak sihat. Sakit tekak, hidung sumbat dan demam on and off.


Sangat tak best.....tapi ni aku yang mintak jugak kan....

Mr Alfonso dari minggu lepas dah tak sihat...sampai hilang suara and dapat MC. Aku dok ngendeng kat dia sebab nak MC gak....

Skali aku demam tapi malas nak pi amik MC sebab aku memang tak bernasib baik sebab sepanjang 4 tahun aku keja, x penah aku dapat MC sebab demam. Skali je dapat MC sebab sakit belakang tapi tu pun spend almost the whole day beratur kat physio. Takde maknenyer...

Kalau aku sakit, penat2 je aku turun pegi klinik...dapat ubat ja... even blood test terang dan nyata tunjuk aku kena infecion. Last2 aku balik opis nangis2 sebab tak larat keje...then bos mesti suruh guna je time off.

So, aku tahan je kedemaman aku dengan makan ubat Mr Alfonso...


So uols.... dulu masa Mr Alfonso start sakit tekak, iols beli lemon and honey...bancuh dengan ayaq panas (or suam2). Minum ni agak membantu. Sedap pun sedap. Uols try yer kalau sakit tekak nanti.....


Salam weng2 and blur2..... adios..


(Bosan nyer post ni)




No comments:

Post a Comment