Saturday, January 28, 2012

Sakit & Malas

Mode: Cherry Berry yang berterusan

Salam semua wahai rakyat jelata...

Hmm... this year...adalah tahun kurang memberansangkan....

Kejap2..Mr Alfonso sakit... elok dia dah ok skit... iols lak kecundang...

Sekarang lak...tengah cherry berry... dari 2 ari lepas... siot ja.. tp smalam paling worst...

Lepas keje smalam...en alfonso nak banjer aku diner... sebab before this aku tak lalu makan sebab tak berapa sihat..sakit pe taktau..tapi badan lenguh2 and sejuk...blood test normal pulak...

Masa dia ambil aku..excited aku citer aku makan macam normal hari tu.. so dia pun gigih nak banjer le diner.... disebabkan ujan..we ols pegi the mall aja...

Sampai the Mall aku pi visit toilet dulu... then pegi makan...aku order koay teow kerang... tak sedap..so abandon jer mendalah tu...en alfonso suruh order makanan lain..aku terus takde selera...

Then perut aku buat hal lagi....xper...pegi toilet... then terus pegi guardian beli pil chitkittekon...pas makan ni.. aku sempat le menghasut en alfonso merembat mattress protector.. murah kott... brand Jean Perry dalam RM49++..

Then sempat lagi usha2 handbag sempena bestday akan datang...tapi nan ado yang berkenan...aku memang xder mood nak berhandbag baru pun... cuba ada mood... kang mcm tahun lepas...tak sampai sebulan 3 handbag aku beli....and pow..hehe (satu je aku beli)

Pas balik dari the mall....malam tu jer...brapa kali aku keluar masuk toilet... memang segala isi yang ada disingkirkan.......time tidur pun sempat bangun sekali nak memerut...

Ingat bangun pagi dah setel..sampai sekarang ha dok cheery berry lagi...cuma frekuensi je kurang... hilang segala mood yang ada.....

Tapi aku perasan...aku takleh makan banyak la weii...memang perasaan nak makan tu takde sangat...lunch tadi pun aku kuis2 ja... padahal selalu nasik camtu mmg peberet aku...



adakah ini petanda impian aku nak jadi kurus macam Jlo akan kesampaian....???



owh emm geeee.....



excited.....



(ni nak menyedapkan perasaan je... sedeh la tak lalu makan...makan tu sesuatu yang menakjubkan...tapi...................)

1 comment: