Saturday, January 7, 2012

Bulan Jan

Mode: aku berkampung di kg

Salam tahun 2012..malas aku nak wish hepi new year bagai...

Tahun ni aku nak menebalkan lagi kemalasan aku....

Selagi mood (and hormon )aku ni tak normal..lagi tu aku nak buat perangai..my new year resolution...best tak?

Hehehe..positive kan aku.... cayalah....

Hikhiik..

Okeh..nak hapdet pasai sesi diet-dietan..bulan Disember tu macam berjaya skett...tp..la ni hancuss sebabnya aku stress berlebih sebab tgk mak aku sakit..so makanan takder nak pilih2 or kurang...hentam ja...


Tengokla...selagi aku kat kg mmg susah sket..sebab aku takleh control bahan-bahan masakan...


Hhihihi...masa Mr Alfonso cakap ngan mak aku aritu siap buat report yang aku dah kurang makan...chiesss....choy tau..

hehe...aku tgh merindui Mr Alfonso ni...dah le dia asyik2 tak sihat..... dah seminggu migrain dia menjadi2...risau aku...

Adoila..aku tatau aku ni rajin tak nak menghupdet sangat... tambah2 perangai bebai aku ni macam susah nak control (i blame hormone again)..hehehe


Kalau aku post sebulan sekali kira dah cukup cun... tengok la...

okeylah...mood aku nak menghilang ni...hik hik hik..aku nak transfer gambar...



ok..Adiossssssssssss

No comments:

Post a Comment